El Campus Pasqües, l'Escola de Pasqua i el DiverPasqua afavorixen la conciliació familiar durant les vacances
Els tres programes impulsats per les regidories d'Esports, Joventut i Infància i Serveis Socials es desenvoluparan del 7 al 10 d'abril
L'alumnat, format per 15 jóvens de diverses ciutats del país veí, estarà fins al dimarts treballant en el municipi i assistirà a diversos cursos en els centres juvenils

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha rebut este dissabte a la Casa dels Berenguer un grup de 15 jóvens estudiants Erasmus+ de l'associació lusa PASEC que han arribat des de diverses ciutats de Portugal per a formar-se, conéixer la ciutat i treballar en un projecte de simbologia grupal durant esta setmana.
L'alumnat romandrà al municipi fins al dimarts, i en eixe període, a més de treballar en esta idea i de conéixer la localitat, assistirà a diversos cursos en els centres juvenils.
L'Ajuntament de Sagunt, a través de la Regidoria de Joventut i Infància, exercix com a amfitrió d'esta visita, en la qual es pretén enfortir els llaços per a futures col·laboracions en el marc d'esta iniciativa. Després de la recepció oficial, en la qual no ha pogut estar present el regidor de l'àrea, Roberto Rovira, han visitat el Castell i el Teatre Romà.
La simbologia grupal és un mètode de treball amb jóvens desenvolupat per l'associació portuguesa PASEC i que es basa en accions formatives i autogestionades d'animació amb grups.
Els tres programes impulsats per les regidories d'Esports, Joventut i Infància i Serveis Socials es desenvoluparan del 7 al 10 d'abril
L'actuació municipal atén la petició dels Campaners del Camp de Morvedre i s'exposa a l'església de Santa Maria
Els controls per a l'ús correcte d'esta mesura de seguretat amb la qual es reduïxen els danys en accidents s'implementen del 9 al 15 de març