L'Ajuntament de Sagunt licita l'adequació, millora i senyalització de senderes municipals
L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
Amb motiu del Dia del Cinema Espanyol, el departament de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt ha organitzat la projecció de la pel·lícula Esa pareja feliz (1951). La projecció tindrà lloc dimecres que ve 6 d'octubre a les 19.00 hores en el Casal Jove del Port de Sagunt, i l'entrada és gratuïta.
Esa pareja feliz és un clàssic del cinema espanyol, una comèdia de l'any 1951. La pel·lícula està escrita i codirigida per Luis García Berlanga i Juan Antonio Bardem, tractant-se del primer llargmetratge de tots dos directors. Conta la història de Juan i Carmen, un humil matrimoni de Madrid. Ella és un mestressa de casa que participa assíduament en concursos radiofònics i ell un tramoista d'uns estudis de cinema. Un dia Carmen guanya un concurs patrocinat per una marca de sabó, el mateix dia que al seu marit el despatxen del seu treball i és estafat en el negoci que estava muntant.
Esta activitat compta amb el suport de la Filmoteca Espanyola, que a més celebra l'Any Berlanga commemorant el centenari del naixement del director de cinema.
L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
L’entrega de premis ha estat presidida per l'alcalde i la representació de la Federació Junta Fallera de Sagunt, que han entregat els guardons amb la regidora de Festes i Cultura Popular
La comissió guanyadora rebrà 1.000 euros, així com el reconeixement per aconseguir este títol en forma de banderola