La plaça Major albergarà la XXIII representació de la Passió en Viu
L'obra es representa ininterrompudament des de l'any 2004

En les instal·lacions del Casal Jove s'està desenvolupant el quart campus jove, el Campus Xef, que acull xiquets d’entre 11 i 16 anys. El campus s'ha desenvolupat durant la setmana del 16 al 20 de juliol i pretén aconseguir que els alumnes aprenguen a cuinar d'una manera didàctica i divertida. El regidor de Joventut, Guillermo Sampedro, ha afirmat que “és una proposta que naix de la regidoria amb l'objectiu de crear una espècie d’Escola d’Estiu per a adolescents”.
A més de cuinar plats de diferents cultures, realitzen jocs diversos, amb continguts de nutrició, consum responsable, alimentació i salut, amb excursions a Consum i Mercadona, on aprenen a triar les millors opcions en productes alimentaris. També aprenen a llegir les etiquetes dels diferents productes. Sampedro ha dit que “en este campus el que aprenen són principis bàsics de cuina saludable i com cuinar plats molt senzills”. L'excursió organitzada per a este campus consistix en una visita al mercat de Sagunt, amb l'objectiu de promoure el comerç local i de proximitat.
El campus pretén que els xiquets aprenguen cuina fàcil i divertida per a traslladar-la a casa amb els pares. Els xiquets aprenen a manejar els ingredients i provar coses noves, a més de fomentar el treball en equip. “El Campus Xef és una de les principals propostes per a adolescents. Són ells els que han escollit el campus de cuina i este és un dels que millor funciona”, ha assegurat Sampedro. D'altra banda, en el Campus Xef també se'ls ensenya que a més de la part divertida, cuinar, també és important que aprenguen a netejar, arreplegar i fregar tot el que han utilitzat per a cuinar.
L'obra es representa ininterrompudament des de l'any 2004
L'actuació ha permés millorar l'accessibilitat, redistribuir espais i reforçar els servicis policials
En la trobada mantinguda s'ha abordat el treball conjunt amb l'Agència de Col·locació i el Pacte Comarcal per a millorar les oportunitats de veïns i veïnes