L'Ajuntament de Sagunt licita l'adequació, millora i senyalització de senderes municipals
L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
En la iniciativa han participat prop de 300 alumnes i alumnes de 6é de primària dels centres públics i concertats del municipi. Els premis han sigut una Tablet Samsung Galaxy, una càmera de fotos Fujifilm Instax i un Bolígraf 3d amb pantalla LCD intel·ligent.
El regidor de la Societat Anònima de Gestió de Sagunt (SAG), Roberto Rovira, i el regidor d'Educació, José Manuel Tarazona, han entregat este matí els tres premis en els col·legis CEIP Vilamar, CEIP Nuestra Señora de Begoña i el CEIP José Romeu als alumnes guanyadors del concurs de dibuix de la SAG, ‘Cuidado de tu ciudad y del medio ambiente’. L'objectiu de l'activitat era promoure entre els escolars del municipi, la importància de protegir el medi ambient i involucrar-los en la responsabilitat de respectar i valorar els espais naturals.
En este sentit, en la iniciativa han participat prop de 300 alumnes de 6é de primària dels centres públics i concertats del municipi. Els premis que s'han entregat han sigut, en primer lloc, una Tablet Samsung Galaxy a l'alumna guanyadora del primer premi en el CEIP Vilamar; una càmera de fotos Fujifilm Instax pel segon premi en el CEIP Nuestra Señora de Begoña, encara que el premi no s'ha pogut entregar a causa que no ha assistit l'escolar a classe i se li farà el lliurament pròximament i, finalment, el tercer premi ha sigut un Bolígraf 3d amb pantalla LCD intel·ligent, que s'ha entregat a una alumna del CEIP José Romeu.
La SAG ha apostat per esta iniciativa dins del marc de ‘Sagunt Ciutat Educadora’, projecte en el qual l'Ajuntament de Sagunt participa des de fa 15 anys, amb l'objectiu d'ajudar a vertebrar tot el treball que, de manera coordinada, es realitza des de tots els departaments municipals en matèria d'aprenentatge, respecte, sensibilització i integració.
El concurs ha consistit a realitzar un dibuix sobre una làmina que es va generar ad hoc per a la convocatòria, a partir del que els ha inspirat a les i els participants la frase ‘Cuidado de tu ciudad y del medio ambiente’.
Tot l'alumnat participant ha tingut les mateixes possibilitats de guanyar un dels tres premis que s'han entregat, ja que la designació del guanyador o guanyadora es va realitzar mitjançant sorteig. Les persones interessades a veure el sorteig, poden fer-lo mitjançant el següent enllaç. Així mateix, els dibuixos i escolars guanyadors es poden consultar a través d'este enllaç.

L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
L’entrega de premis ha estat presidida per l'alcalde i la representació de la Federació Junta Fallera de Sagunt, que han entregat els guardons amb la regidora de Festes i Cultura Popular
La comissió guanyadora rebrà 1.000 euros, així com el reconeixement per aconseguir este títol en forma de banderola