Les Festes de Moros i Cristians de Sagunt obtenen la declaració de Festa d'Interés Turístic Autonòmic
La Generalitat reconeix el valor turístic i cultural d'esta festa que se celebra des de 1989 a Sagunt

L'alcalde ha destacat: “Hem assistit a la presentació i nomenament del nou comissari, Servando Minuesa, al qual li he traslladat, d'una banda, la nostra felicitació i enhorabona i, d’altra, la nostra disposició com a ajuntament a continuar amb la col·laboració entre els cossos de seguretat: la Policia Local, que depèn del Consistori, i el Cos Nacional de Policia, que té al voltant de 140 efectius i és més nombrós que el de la Policia Local. A més, compta amb totes les unitats de les quals disposa qualsevol ciutat important, és a dir una capital de província, amb les cinc brigades que tracten tots els aspectes relacionats amb la policia. Evidentment, per a nosaltres mantenir esta col·laboració és molt important perquè es tracta de garantir la seguretat dels nostres ciutadans i els drets i llibertats, que també depenen dels cossos de seguretat”.
Cal destacar que la Comissaria Local de Sagunt compta amb una plantilla de 140 efectius i totes les unitats que tenen les comissaries provincials: la brigada local de Policia Judicial, la brigada de Seguretat Ciutadana, la Policia Científica, la Policia d'Estrangeria i Fronteres i la d'Informació.

L'acte ha comptat amb la presència del secretari general de la Prefectura Superior de la Comunitat Valenciana, el comissari provincial, la jutge degana del Jutjat de Sagunt, representants de la Guàrdia Civil i la Policia Local de Sagunt.

La Generalitat reconeix el valor turístic i cultural d'esta festa que se celebra des de 1989 a Sagunt
Insta el Consell a continuar incrementant la creació de recursos socials i sociosanitaris, garantint una atenció digna, pròxima i de qualitat per a les persones majors
Este premi l'entrega l'Asociación de Educación Ambiental y del Consumidor (ADEAC) i reconeix l'excel·lència ambiental i l'ús sostenible del territori