Les bonificacions en la taxa municipal de residus de Sagunt són de fins a un 40 % per a fomentar el reciclatge
L'Ajuntament de Sagunt establix un sistema que premia el compromís ciutadà amb el medi ambient i la sostenibilitat a través de la SAG

La delegació de Cultura ha programat l'obra L’art del suïcidi de Toni Llorens en el Centre Cultural Mario Monreal. Dissabte que ve 26 de maig, a les 20.00 hores, tindrà lloc la tragicomèdia dirigida i interpretada pel saguntí, Toni Llorens, i amb text d'Albert Forment. Les entrades tindran un preu de 6 euros i l'obra es representa en valencià.
L’art del suïcidi conta la història d’un actor alcohòlic, egocèntric i desequilibrat, un autor teatral dictatorial i psicòtic, un lúcid personatge que es rebel·la fins a la revolució contra tot i tots, uns monòlegs d’obres teatrals brutals, una reflexió sobre les amargures de l’existència i la inevitable mort… L’obra és un terratrémol d’emocions sobre l’escena. Teatre ebri desesperat, tragicomèdia de bojos que explora els límits de la representació teatral, altera realitat i ficció, veritat i falsedat, en un laberint de carrerons sense sortida, fins a l’hecatombe final.
Toni Llorens va començar la seua trajectòria professional en els mitjans de comunicació com a locutor de la televisió Canal 7 de Sagunt i actualment com a reporter per a TV Morvedre. Ha participat en els tallers per a actors professionals de Chema Cardeña en la Sala Russafa amb els muntatges Mucho ruido y pocas nueces i Othelo.
Com a actor ha gravat diversos curtmetratges i treballat en diferents companyies teatrals. És membre fundador de la companyia Calígula Teatre i ha participat en el festival Sagunt a Escena com a actor protagonista de La destrucción de Sagunto, Vencer o morir i Sónnica y Acteón. Una tragèdia griega. També ha participat en l'obra Amunt l’Sporting, d'Albert Forment.
Albert Forment és llicenciat en Geografia i Història, en les especialitats d'Història Contemporània i Història de l'Art, i doctor en Història de l'Art per la Universitat de València. Va guanyar el Premi Alfons Roig de la Diputació de València d'investigació sobre artistes o moviments d'art contemporani. És autor del guió sobre Josep Renau per a la sèrie de Canal 9 Valencians que fan història.
L'Ajuntament de Sagunt establix un sistema que premia el compromís ciutadà amb el medi ambient i la sostenibilitat a través de la SAG
L'obra es representa ininterrompudament des de l'any 2004
L'actuació ha permés millorar l'accessibilitat, redistribuir espais i reforçar els servicis policials