Les bonificacions en la taxa municipal de residus de Sagunt són de fins a un 40 % per a fomentar el reciclatge
L'Ajuntament de Sagunt establix un sistema que premia el compromís ciutadà amb el medi ambient i la sostenibilitat a través de la SAG

L'estrena mundial de 'La Brecha' clausura Sagunt a Escena 2017. Este pròxim diumenge 3 de setembre, a les 22.30 hores, el Teatre Romà acollirà l'última representació del festival amb l'estrena d'esta òpera.
Jacques Alphonse De Zeegant estrena mundialment La Brecha, amb llibret de Marguerite de Werszowec Rey i la Hulencourt Symphony Orchestra & Choir seran els encarregats d'interpretar-la. L’orquestra està dirigida per Palmo Venneri, el director del Cor és Francesc Gamón i la direcció escénica i d’escenografia a càrrec de Paco Azorín.
'La Brecha' és una òpera on se sobreposen els plans de la terra i el cel, de la justícia humana i del cel, on es creuen els cors dels vius i els de els 8 serafins. L'obra pot ser interpretada com una al·legoria, com un mite, un conte o una llegenda universal, ja que l'acció no se situa en un context ni en un lloc específics. 'La Brecha' desenvolupa el tema de l'amor que triomfa enfront del mal, tal com han volgut la seua autora i el seu compositor.
A l'hora d'escriure este llibret, Marguerite de Werszowec Rey ha tingut en compte les expectatives del compositor i la seua sensibilitat musical, el talent descriptiu dels seus sentiments, la seua capacitat evocadora dels ambients i de les tonalitats, i el virtuosisme de les veus dels cors, que troben ací el seu ple potencial en la fusió o el joc de la resposta entre el cel i la terra.
L'Ajuntament de Sagunt establix un sistema que premia el compromís ciutadà amb el medi ambient i la sostenibilitat a través de la SAG
L'obra es representa ininterrompudament des de l'any 2004
L'actuació ha permés millorar l'accessibilitat, redistribuir espais i reforçar els servicis policials