L'Ajuntament de Sagunt licita l'adequació, millora i senyalització de senderes municipals
L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
L'entrada d'este film de l'any 1949 és gratuïta. La projecció serà hui a les 18.30 hores a la Casa Municipal de Cultura
La Casa Municipal de Cultura oferirà una nova projecció hui, dilluns 29 de novembre, a les 18.30 hores, emmarcada dins de l'agenda cultural de tardor que la delegació de Cultura ha programat i organitzada per l'Associació Cultural Nautilus.
Es tracta de la pel·lícula americana Al rojo vivo (White Heat), que està emmarcada dins del gènere de cinema negre i crim. Té una duració de 114 minut, l'aforament serà limitat i l'entrada, gratuïta.
El director del film és Raoul Walsh, el guió és a càrrec d'Ivan Goff i Ben Roberts, encara que la història és de Virginia Kellogg. La música, de Max Steiner i la fotografia en blanc i negre de Sidney Hickox . Entre l'elenc trobem James Cagney, Virginia Maig, Edmond O'Brien, Margaret Wycherly i Steve Cochran, entre d’altres. La pel·lícula va ser nominada a l'Oscar de millor història l'any 1949.
Este drama carcerari gira al voltant d'un robatori i les seues conseqüències. Després d'assaltar un tren que transportava 300.000 dòlars i assassinar els maquinistes, Cody Jarret i la seua banda fugixen amb els diners, però són perseguits per agents federals que sospiten que Cody és l'autor del robatori. Una vegada preparada una coartada perfecta, Cody s'entrega a la policia i és condemnat només a dos anys de presó; no obstant això, els agents del Tresor, convençuts que va ser el cervell de l'assalt, li tendixen un parany.
Durant la sessió es contemplaran per part de l'organització les mesures sanitàries i de prevenció enfront de la pandèmia, que seran, així mateix, d'obligat compliment per al públic.

L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
L’entrega de premis ha estat presidida per l'alcalde i la representació de la Federació Junta Fallera de Sagunt, que han entregat els guardons amb la regidora de Festes i Cultura Popular
La comissió guanyadora rebrà 1.000 euros, així com el reconeixement per aconseguir este títol en forma de banderola