La ministra Diana Morant participa en una recepció amb les falleres majors de Sagunt
Després de la recepció institucional a l'Ajuntament, visita l'A. C. Falla Plaza Rodrigo i l'A. C. Falla El Palleter

A partir del pròxim dimecres, 31 de març, s'exposarà Sanitat Pública, un tresor a defendre a la Casa Municipal de la Cultura. Esta exposició de la Tira de Dones estarà oberta fins al 30 d'abril i l'horari de visita serà de 10 a 13 hores al matí i de 16 a 21 hores a la vesprada.
La Tira de Dones és un col·lectiu format per dones escultores, ceramistes, pintores, dissenyadores i fotògrafes, i enguany les seues creacions utilitzen quatre colors: roig, blanc, verd i blau que veiem en les bates i EPIS del personal sanitari. Així mateix, en este moment de pandèmia, la Tira de Dones vol, amb les seues obres, «recordar i cridar a tothom que una bona Sanitat pública és un tresor per defensar».
El col·lectiu pretén, amb esta exposició, transmetre que en la Sanitat pública s'invertix, no es gasta; «s'invertix en futur, en salut, en vida, en la qualitat d'eixa vida i esta inversió beneficia a tots, totes i a tot, absolutament a tot el que ens envolta, també a l'economia, a curt, mig i llarg termini».
L'entrada és gratuïta i com és preceptiu es contemplaran per part de l'organització les mesures sanitàries i de prevenció enfront de la pandèmia, que seran, així mateix, d'obligat compliment per al públic.
Després de la recepció institucional a l'Ajuntament, visita l'A. C. Falla Plaza Rodrigo i l'A. C. Falla El Palleter
L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
L’entrega de premis ha estat presidida per l'alcalde i la representació de la Federació Junta Fallera de Sagunt, que han entregat els guardons amb la regidora de Festes i Cultura Popular