La ministra Diana Morant participa en una recepció amb les falleres majors de Sagunt
Després de la recepció institucional a l'Ajuntament, visita l'A. C. Falla Plaza Rodrigo i l'A. C. Falla El Palleter
El Quartet de Saxofons de la Unión Musical Porteña realitza un concert en homenatge a Pedro Iturralde. El concert tindrà lloc en el Teatre de Begoña (c/ Progrés, 38) del Port de Sagunt el 15 de maig a les 19.00 hores. Es tracta d’un espectacle per a tots els públics d’una duració aproximada de 45 minuts.
El repertori del concert consta de temes composats per l’homenatjat, Pedro Iturralde. El programa és el següent: Miniatura, Suite hel·lènica, Aires romanesos i Xicoteta czarda.
L’espectacle és d’accés gratuït, amb aforament limitat, reservant les entrades en el següent enllaç.
Després de la recepció institucional a l'Ajuntament, visita l'A. C. Falla Plaza Rodrigo i l'A. C. Falla El Palleter
L'actuació del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació està finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea
L’entrega de premis ha estat presidida per l'alcalde i la representació de la Federació Junta Fallera de Sagunt, que han entregat els guardons amb la regidora de Festes i Cultura Popular