Les V Jornades Tècniques Agràries són un espai de trobada, formació i anàlisi al Camp de Morvedre
En esta edició les ponències se centren en l'impacte de la fauna silvestre en els cultius, així com en la millora genètica i innovació dels cítrics

El pròxim dijous, 9 de març, a les 19.30 hores tindrà lloc la presentació del llibre Ulls de nit de Roser Furió al Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt (aula 2). La presentació serà a càrrec de Vicent Penya, amb música del violoncel·lista Adrià Gonzàlez.
Roser Furió (Canet d'en Berenguer, el Camp de Morvedre, 1953) va estudiar batxillerat al col·legi Maria Immaculada del Port de Sagunt. Va treballar de secretària a l'Escola de Recerca Operativa, dirigida pel catedràtic i degà de la Facultat de Ciències i Matemàtiques, Llorenç Herrero i Figueras.
En estos moments és mestressa de casa, una dona compromesa amb la cultura que ha col·laborat amb treballs propis de cançons i dites populars al Voluntariat pel valencià. A més a més, ha participat en nombrosos recitals de poesia i molts dels seus poemes han estat publicats en diferents webs d'Internet. Ulls de nit és el seu primer llibre editat.
En esta edició les ponències se centren en l'impacte de la fauna silvestre en els cultius, així com en la millora genètica i innovació dels cítrics
La nova parada ja està en funcionament i la parada provisional s'eliminarà de manera definitiva pròximament
La iniciativa unirà Sagunt i El Poyo del Cid en un recorregut d'aproximadament 400 quilòmetres, entre anada i tornada, a benefici de l'associació Anjel con J de joven