Les V Jornades Tècniques Agràries són un espai de trobada, formació i anàlisi al Camp de Morvedre
En esta edició les ponències se centren en l'impacte de la fauna silvestre en els cultius, així com en la millora genètica i innovació dels cítrics


Un any més, el Departament d’Arxius i Biblioteques de Sagunt amplia el seu fons bibliogràfic amb noves adquisicions en matèria de violència de gènere, en el seu afany per continuar treballant per la lluita contra la violència masclista.
Un total de quatre llibres d’actualitat (una novel·la, un còmic i dos llibres d’assajos) i quatre curtmetratges en versió web (un programa educatiu, un curt de ficció i dos documentals), que ja estan disponibles per a consulta a les biblioteques de municipi, formen el nou fons que el departament ha adquirit amb motiu del 25N.
El fons bibliogràfic el completen el còmic “Una entre muchas” (Astiberro, 2016) d’Una; la novel·la de Joanjo García guanyadora del premi Ciutat d’Alzira “El temps és mentida” (Bromera, 2016) que denuncia la passivitat davant la violència masclista; l’assaig “Los Hombres me explicant coses” (Capitán Swing, 2016) de Rebecca Solnit; i el conjunt d’assajos “5 x 2 = 9 : Diez miradas contra la violencia de género” (Península, 2009) de les escriptores Ángeles Caso, Espido Freire, Rosa Regàs, Eugenia Rico i Lourdes Ventura amb fotografies de Concha Casajús. Quan a la nova informació web la formen els documentals “Mamá, duerme que yo vigilo” de DocumentosTV (TVE, 2012) i “La maleta de Marta” de Günter Schawaiger (2013) coproducció espanyola-austríaca; el programa educatiu argentí “Queremos saber” (2013) conduit per Diego Golombek i realitzat en el marc del Projecte Contectar.Igualdad i el curt premiat a nivell nacional i internacional i nominat al Goya l’any 2011 “El orden de las cosas” (2013) de César i José Esteban Alenda.
En esta edició les ponències se centren en l'impacte de la fauna silvestre en els cultius, així com en la millora genètica i innovació dels cítrics
La nova parada ja està en funcionament i la parada provisional s'eliminarà de manera definitiva pròximament
La iniciativa unirà Sagunt i El Poyo del Cid en un recorregut d'aproximadament 400 quilòmetres, entre anada i tornada, a benefici de l'associació Anjel con J de joven