El Pla de Dinamització i Governament Turístic del Camp de Morvedre s’ha posat en marxa

Els objectius del pla inclouen crear una identitat i marca turística per a la comarca del Camp de Morvedre, a més de posar en valor recursos que promoguen l'intercanvi econòmic, social i cultural

 

El Pla de Dinamització i Governament Turístic del Camp de Morvedre 2017-2019 s’ha posat en marxa. Es tracta d'un pla trianual d'actuacions, dotat de quasi un milió d'euros per a la comarca del Camp de Morvedre, i que té com a objectiu posar en valor recursos turístics que promoguen el desenvolupament sostenible del territori mitjançant l'intercanvi econòmic, social i cultural.

 

A més, el pla cerca crear una identitat i marca turística per a la comarca del Camp de Morvedre. També pretén promoure la innovació social per mitjà de la sensibilització i implicació de diferents agents locals i la utilització de noves tecnologies, per a així convertir el Camp de Morvedre en una Destinació Turística Intel·ligent (DTI).

 

Finalment, el pla cerca aconseguir un turisme sostenible basat en la conservació del paisatge i de les estructures socials i econòmiques de la comarca, ampliant i millorant els espais d'ús públic.

 

Estem davant d’un ambiciós pla que el seu principal objectiu és la unificació real de la comarca del Camp de Morvedre, i que és un plus i un complement necessari a l'oferta cultural existent. Pràcticament estem en el tret d'eixida, ens falta l'últim pas que és la signatura del conveni per a engegar este il·lusionant pla, ha afirmat la regidora de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt, Natalia Antonino.

 

El dimarts a la vesprada es va celebrar una reunió sobre el pla en el saló de plens de l'Ajuntament de Sagunt a la qual van assistir alcaldes, regidors i tècnics dels ajuntaments de la comarca del Camp de Morvedre, a més de tècnics de l'Agència Valenciana de Turisme i de la Diputació de València.

 

Este acte va ser previ a la signatura del conveni singular entre la Conselleria de Turisme, la Diputació de València i els municipis del Camp de Morvedre. Natalia Antonino va presentar un esbós del pla d'accions previstes per a enguany, així com les línies generals que regiran el pla trianual.

 

Este pla es compon de tres línies d'actuació basades en la comunicació, amb un pla de màrqueting, creació de la marca, i pla de promoció del producte; una segona línia basada en la vertebració de la comarca, i una tercera línia sobre la creació i promoció del producte.