La programació cultural de la setmana arriba amb art, literatura, teatre i música
Els esdeveniments són la presentació d'un llibre, una obra de teatre, dos concerts i la inauguració de dos exposicions
El regidor de Cooperació Internacional de l'Ajuntament de Sagunt, Guillermo Sampedro, es va reunir ahir a la vesprada amb el nou ambaixador de Cuba, Gustavo Machín en la seu de València de l’Associació d’Amistat amb Cuba José Martí.
En la reunió, l'associació José Martí va explicar els projectes de cooperació internacional que el col·lectiu ha presentat en l'Ajuntament de Sagunt i que el consistori finança parcialment. L'últim, una ajuda per a un projecte educatiu i d'inclusió laboral en el municipi cubà de Matanzas.
Durant la reunió, la presidenta de l'associació, Rocío Raya, també va anunciar els plans de presentar altres projectes de solidaritat amb Cuba de cara a la pròxima convocatòria de subvencions per a la cooperació internacional. També es van plantejar una altra sèrie d'iniciatives culturals com les quals té previst organitzar l'associació valenciana juntament amb la Fundació Nicolás Guillén en els pròxims mesos de cara a difondre l'obra i vida del poeta nacional de Cuba.
Els esdeveniments són la presentació d'un llibre, una obra de teatre, dos concerts i la inauguració de dos exposicions
En esta edició les ponències se centren en l'impacte de la fauna silvestre en els cultius, així com en la millora genètica i innovació dels cítrics
La nova parada ja està en funcionament i la parada provisional s'eliminarà de manera definitiva pròximament