El Pacte Territorial per l'Ocupació del Camp de Morvedre ha organitzat la Jornada de Dona Emprenedora
S'ha tractat d'un espai de trobada i celebració del talent femení en l'àmbit empresarial
Instagramers de Castella-la Manxa, Aragó i la Comunitat Valenciana van visitar ahir Sagunt per conèixer de primera mà el nostre municipi i compartir en les seues xarxes socials la campanya de promoció turística que duu a terme l'Ajuntament de Sagunt en col·laboració amb la Secretaria Autonòmica de Turisme amb el nom #EscenariodetuHistoria.
L'objectiu de la campanya és posar a la disposició del visitant l'enorme oferta escènica, al mateix temps que mostrar el patrimoni històric i cultural de la ciutat. La trobada de instagramers va comptar amb més de trenta usuaris, entre ells els mànagers dels perfils Igers Spain, Marta Monedero, i d’Igers València, Andrés Carrión i Jose Luis Lluesma, els quals han publicat fotografies i vídeos de l'antic barri jueu, el castell i el teatre romà de Sagunt als seus perfils socials.
L’instameet, que ha tingut un abast potencial de més de 149.000 persones, va concloure amb la intervenció de Juan Vicente Martínez Luciano, Director de Sagunt a Escena al Teatre Romà de Sagunt, lloc on anit es va estrenar l'òpera “La Brecha” a nivell mundial .
S'ha tractat d'un espai de trobada i celebració del talent femení en l'àmbit empresarial
El projecte, amb un pressupost superior als 500.000 €, contempla la renovació del ferm, la instal·lació de nova senyalització i la millora del drenatge, per a evitar inundacions
Sagunt rebrà una inversió de més de 90 milions d’euros per a la millora de les connexions amb la A-23, la construcció d’un enllaç des del nord amb l’AP-7 i la instal·lació de barreres acústiques a la zona de Sant Cristòfol