Les V Jornades Tècniques Agràries són un espai de trobada, formació i anàlisi al Camp de Morvedre
En esta edició les ponències se centren en l'impacte de la fauna silvestre en els cultius, així com en la millora genètica i innovació dels cítrics
La delegació de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt homenatja Glòria Fortes amb contacontes. Demà divendres 28 d'abril, a les 17.30 hores, la companyia Rebombori Cultural presenta ‘El mundo mágico de Gloria Fuertes’, en el Casal Jove.
La xicoteta Glòria viu dues vides: la real i la que somia cada nit. Gloria navega entre versos, contes i aventures. Es tracta d'un contacontes basat en l'obra literària de “la poeta dels xiquets”. La lectura serà a càrrec de David Mateo i Laia Serna, membres de l'equip de Rebombori.
Amb motiu del centenari del naixement de l'escriptora madrilenya, l'Ajuntament de Sagunt se suma a esta commemoració amb la jornada de contacontes perquè els més xicotets gaudisquen de la literatura infantil.
En esta edició les ponències se centren en l'impacte de la fauna silvestre en els cultius, així com en la millora genètica i innovació dels cítrics
La nova parada ja està en funcionament i la parada provisional s'eliminarà de manera definitiva pròximament
La iniciativa unirà Sagunt i El Poyo del Cid en un recorregut d'aproximadament 400 quilòmetres, entre anada i tornada, a benefici de l'associació Anjel con J de joven