La delegació de Personal inicia el procediment per a la selecció de 12 agents de Policia Local

Les bases de la convocatòria es publicaran al llarg del dia en la web de l’ajuntament i el termini per a la presentació d’instàncies serà de 10 dies naturals
Imagen 1Imagen 2

La delegació de Personal de l'Ajuntament de Sagunt ha iniciat el procediment per a la selecció de 12 agents de Policia Local, en comissió de serveis, amb una durada màxima de 2 anys. Les bases específiques de la convocatòria es publicaran en el tauler d'anuncis de la pàgina web de l'ajuntament al llarg del dia. El termini de presentació d'instàncies per als interessats serà de 10 dies naturals a partir de la seua publicació.
 
El regidor de Personal, Sergio Moreno, ha destacat que “des que l'anterior govern va començar la política de retallades, eliminant 30 places d'agents de Policia Local, esta plantilla s'ha vist molt afeblida, sent insuficient per al municipi. Cal destacar que, des que es van eliminar, les 30 places sempre han estat pressupostades, i la intenció d'este Equip de Govern és completar tota la plantilla existent que hi havia abans de la crisi, així com oferir un millor servei i major seguretat a la ciutadania”.
 
L'objectiu és cobrir estes places en propietat, però, donades les limitacions que imposa la taxa de reposició fins a la data de la Llei de PGE, solament s'han pogut traure 7 places d'Oferta d'Ocupació Pública en 2016, segons indiquen des de la delegació de Personal. Amb estes 12 places en comissió de serveis es pretén pal·liar el dèficit existent en la plantilla de Policia Local de forma provisional. La intenció és que els agents s’incorporen este estiu, donat l'augment de turistes i amb l'objectiu de poder prestar un millor servei en les festes patronals, en la platja, etc.