L'Ajuntament presenta l’Escola d’Estiu, el Campus Dofí i Diver Estiu
L’Escola d’Estiu oferix 500 places, el Campus Dofí 330 i Diver Estiu, 15. El període d'inscripció serà del dilluns, 23 de maig, a les 17 hores fins al 12 de juny
La delegació de Personal i Règim Interior de l'Ajuntament de Sagunt ha iniciat els tràmits per a formalitzar la contractació temporal sistemàticament de concurs d'un monitor/a de la branca professional d'imatge personal, i la posterior formació d'una borsa de treball de la mateixa categoria, a fi de cobrir les necessitats de caràcter temporal que es puguen produir, que prestarà serveis dins del programa d'acció comuna denominat “Aula Compartida”, desenvolupat per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, a través dels centres d'educació secundària dels municipis i els ajuntaments.
Davant la posada en marxa d’este programa, l'Equip de Govern va adoptar l'acord d'assumir les despeses de funcionament d’este programa en el municipi, que complementarà en el seu desenvolupament el pla municipal d'absentisme escolar, entre uns altres. El programa Aula Compartida per al curs acadèmic 2017/2018 està gestionat per l'àrea d'Ensenyament municipal.
S'han elaborat i aprovat les bases de la convocatòria esmentada per a la selecció d'un monitor en imatge personal, que complementarà el vessant pràctic de la docència. Estes bases es trobaran en la web de l'Ajuntament la próxima setmana, a disposició de les persones interessades que vulguen participar.
Segons la delegació de l'Àrea d'Administració Local i Transparència, es pretén continuar el pla marcat pel que fa als recursos humans, donant participació als ciutadans i ciutadanes en l'ocupació i, en este cas i al costat de l'àrea d'Ensenyament, cobertura laboral a la posada en marxa de serveis públics i al repte social.
L’Escola d’Estiu oferix 500 places, el Campus Dofí 330 i Diver Estiu, 15. El període d'inscripció serà del dilluns, 23 de maig, a les 17 hores fins al 12 de juny
El guardó s'emmarca en la categoria de Senyalística i s'ha valorat la proposta de Camins de Sefarad per la imatge comuna que unix ciutats amb passat sefardita com a representants del patrimoni jueu
L'alcalde i les regidores de Festes i Cultura Popular i de Turisme van rebre este dijous a la vesprada al clavari i a diversos majorals, que ja treballen en l'organització de la pròxima edició de la festa