La taula de qualitat del SICTED s'ha reunit per a informar sobre el desenvolupament e implantació del mateix en la ciutat

El Sistema Integral de Qualitat en Destinacions Turístiques, que desenvolupa la Agència Valenciana del Turisme en col•laboració amb Turespaña, s'està implantant en la nostra ciutat des de fa uns anys
 
Este matí ha tingut lloc una reunió de la Taula de Qualitat del SICTED, en la Sala de Juntes de l'edifici administratiu de Camí Reial. El Sistema Integral de Qualitat en Destinacions Turístiques, que desenvolupa la Agència Valenciana del Turisme en col·laboració amb Turespaña i l'Ajuntament de Sagunt, s'està implantant en la nostra ciutat des de fa uns anys.

En esta reunió, presidida per la regidora delegada de Turisme, María Giménez, s'ha informat als integrants de la Taula de Qualitat, sobre el desenvolupament i implantació del SICTED durant el present any en la ciutat. Així mateix s'han presentat les propostes de Millora de Destinació, per a la seua possible aprovació per part dels integrants de la Taula de Qualitat. Les propostes han sigut realitzades per les empreses ja distingides al març de 2015, data en la qual va tenir lloc el lliurament de distintius.

La taula de qualitat també ha estat formada per la Tècnic de Qualitat de la Agència Valenciana del Turisme, la Cap de Servei, Desenvolupament i Planificació Turística de la Agència Valenciana del Turisme, el Tècnic de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt, representants de ASECAM, de l'Associació d'Empresaris del Camp de Morvedre, de ACEISYC, de l'Associació de Comerciants i Empresaris i Industrials de Sagunt, de l'Associació de Comerciants Ciutat de Sagunt, i de l'Associació de Comerciants i Professionals de Port de Sagunt.

La regidora delegada de Turisme, María Giménez, ha explicat que “El projecte SICTED beneficia al municipi perquè incrementa la satisfacció del turista i el ciutadà, millora el posicionament de la destinació, augmenta la percepció de fiabilitat de l'oferta, fomenta la implicació dels sectors en els objectius de la destinació i a més, millora la coordinació de l'oferta turística i el sector públic”. 

En quant a les empreses, la iniciativa impulsa la gestió de la qualitat de l'establiment, distribueix una guia d'aplicació de bones pràctiques, permet intercanviar experiències amb altres empresaris i d'augment de la percepció de fiabilitat per part del client gràcies al reconeixement atorgat.