La consulta veïnal en els disseminats de La Pinada-Pla del Bou mostra un 21 % de suport a la urbanització
Dels 237 propietaris afectats de la zona als quals s'ha consultat, solament 50 persones s'han mostrat a favor d'esta actuació

La tercera edició de la mostra puntoDOC ja s'ha inaugurat amb la projecció del documental Stanbrook i l'assistència del seu director Marco Lledó, que ha vingut expressament des d'Albània on està rodant la seua nova pel·lícula. El festival es desenvoluparà fins al 30 d'abril en el Casal Jove del Port de Sagunt.
Concretament, la producció tracta sobre l'últim vaixell que va evacuar a exiliats/des republicans/es al final de la Guerra Civil, prop de 3.000 persones, des del port d'Alacant fins a Orà.
Segons ha destacat el delegat de Joventut, Guillermo Sampedro, “la projecció d'aquest documental forma part de la política de l'Ajuntament de Sagunt de recuperar la Memòria Històrica i dignificar els valors i l'esperit de la II República”. En acabar es va obrir un debat tant sobre la memòria històrica com sobre el drama dels refugiats, sorgint la comparació entre els actuals refugiats/es sirians/es amb els exiliats/es republicans.
Cal destacar que durant aquest cap de setmana es projectaran tres documentals, un el divendres, denominat Citizen Four, i dos el dissabte, Las Sinsombrero i Pura Vida.
Dels 237 propietaris afectats de la zona als quals s'ha consultat, solament 50 persones s'han mostrat a favor d'esta actuació
L'encàrrec és per un termini d'un any amb opció de pròrroga i el pressupost pròxim als 500.000 € anuals
La declaració institucional té com a objectiu establir este servici sanitari en una ubicació en la qual el centre de salut puga ser ampliat