El Fertiberia BM Puerto Sagunto rep un reconeixement municipal pel seu ascens a ASOBAL
El conjunt local va aconseguir, en el seu 75 aniversari, l'ascens en la fase de promoció vencent al CD Agustinos Alicante per 18-17

La tercera edició de la mostra puntoDOC ja s'ha inaugurat amb la projecció del documental Stanbrook i l'assistència del seu director Marco Lledó, que ha vingut expressament des d'Albània on està rodant la seua nova pel·lícula. El festival es desenvoluparà fins al 30 d'abril en el Casal Jove del Port de Sagunt.
Concretament, la producció tracta sobre l'últim vaixell que va evacuar a exiliats/des republicans/es al final de la Guerra Civil, prop de 3.000 persones, des del port d'Alacant fins a Orà.
Segons ha destacat el delegat de Joventut, Guillermo Sampedro, “la projecció d'aquest documental forma part de la política de l'Ajuntament de Sagunt de recuperar la Memòria Històrica i dignificar els valors i l'esperit de la II República”. En acabar es va obrir un debat tant sobre la memòria històrica com sobre el drama dels refugiats, sorgint la comparació entre els actuals refugiats/es sirians/es amb els exiliats/es republicans.
Cal destacar que durant aquest cap de setmana es projectaran tres documentals, un el divendres, denominat Citizen Four, i dos el dissabte, Las Sinsombrero i Pura Vida.
El conjunt local va aconseguir, en el seu 75 aniversari, l'ascens en la fase de promoció vencent al CD Agustinos Alicante per 18-17
La data inicial va haver de modificar-se per a donar suport a la manifestació de famílies per l'educació pública i a la vaga indefinida dels i les docents
La jove esportista portenya juga en l'aleví C del Levante UD, equip amb el qual ha guanyat en el Grup 10 de la lliga masculina Segona FFCV