Les V Jornades Tècniques Agràries són un espai de trobada, formació i anàlisi al Camp de Morvedre
En esta edició les ponències se centren en l'impacte de la fauna silvestre en els cultius, així com en la millora genètica i innovació dels cítrics
La delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt ha programat per a esta vesprada, a les 19.00 hores, la presentació del llibre de Toni Mollà. El periodista i professor de la Universitat de València presentarà el seu nou llibre ''Escrits contra el silenci'', en l'aula 2 del Centre Cultural Mario Monreal.
A l'acte acudiran, a més de l'autor, l'alcalde de Sagunt, Quico Fernández; l'escriptor i periodista, Antoni Gómez; i l'editor, Manolo Gil.
El text, publicat per Vincle Editorial, reivindica l'obra cívica que ha deixat Joan Fuster després de 25 anys de la defunció de l'escriptor valencià. Arreplega textos publicats per Mollà amb referències a l'autor de Sueca, a més d'incloure material inèdit. El llibre també inclou comentaris a propòsit de diferents intel·lectuals que, segons l'autor, han ajudat a difondre l'obra 'fusteriana'.
En esta edició les ponències se centren en l'impacte de la fauna silvestre en els cultius, així com en la millora genètica i innovació dels cítrics
La nova parada ja està en funcionament i la parada provisional s'eliminarà de manera definitiva pròximament
La iniciativa unirà Sagunt i El Poyo del Cid en un recorregut d'aproximadament 400 quilòmetres, entre anada i tornada, a benefici de l'associació Anjel con J de joven