Sagunt reforça el seu vincle amb Millau en la celebració del 20 aniversari de l'agermanament
La delegació saguntina assistix a una jornada commemorativa que fa valdre dos dècades de col·laboració, intercanvi i amistat entre totes dos ciutats

La Policia Local ha anunciat la campanya de control d'animals de companyia, una acció informativa per a conscienciar la ciutadania sobre les obligacions que comporta tindre animals de companyia en el municipi.
Una de les novetats sobre les quals s'informarà és l'obligació de registrar tots els gossos, independentment de la seua raça, en el cens municipal d'animals, amb targeta sanitària i xapa. El registre en el cens és totalment gratuït i només requereix presentar en el registre de l'Ajuntament fotocopies del DNI del titular de l'animal, la targeta RIVIA i la cartilla sanitària. En el registre hi ha disponible un imprés que es pot omplir fàcilment.
També s'informarà la ciutadania sobre l'obligació de portar als gossos amb corretja, la prohibició d'accedir a zones enjardinades i parcs infantils i l'obligació de recollir les dejeccions dels animals. També recomanaran portar una xicoteta botella d'aigua per a diluir els orines que els gossos puguen deixar en l'espai públic. A més, es conscienciarà contra l'abandó d'animals.
“Vigilarem qui són els propietaris dels gossos, si l'animal està en perfecte estat de control, i recomanem la ciutadania acudir als diversos punts habilitats pel municipi perquè els gossos facen les seues necessitats”, ha declarat el regidor de Policia Local, Enric Ariño.
L'Ajuntament de Sagunt està immers en un procés de canvi del model de la convivència veïnal i un dels primers objectius és millorar la qualitat de vida mitjançant l'observança de les normes dictades pel consistori.
Per a continuar amb este procés, l'Ajuntament estudia implantar un model basat en la millora contínua, que permetrà servir a la ciutadania d'una manera més eficaç i eficient. Enric Ariño, ha declarat: “No escatimarem esforços per a millorar el servei, un servei que s'orienta a la prevenció i a la proximitat amb els ciutadans i que anirem millorant de forma continuada”.

El regidor de Policia Local pretén que este siga un servei orientat a la ciutadania, eficaç, eficient, modern i, en este cas, garant del bon ús de les places i jardins pels veïns, harmonitzant l'ús responsable.
Per a complir estos objectius es conscienciarà els veïns i veïnes en la tinença responsable dels animals de companyia i la Policia Local vigilarà el compliment de les normes.
La delegació saguntina assistix a una jornada commemorativa que fa valdre dos dècades de col·laboració, intercanvi i amistat entre totes dos ciutats
Arre-A.K., Fades i Abril completen els concerts d'este festival de música en valencià que es desenvolupa al costat de L’Epicentre des de les 19.30 hores
La delegació, encapçalada per l'alcalde, Darío Moreno, i el regidor d'Indústria, Toni Iborra, visitarà també la gigafactoria de PowerCo, ja en producció