Les V Jornades Tècniques Agràries són un espai de trobada, formació i anàlisi al Camp de Morvedre
En esta edició les ponències se centren en l'impacte de la fauna silvestre en els cultius, així com en la millora genètica i innovació dels cítrics

La Corporació Municipal i el funcionariat, així com la ciutadania de Sagunt, han guardat tres minuts de silenci a les portes de l'Ajuntament de Sagunt i de la Tinència d'Alcaldia del Port de Sagunt en senyal de condemna i repulsa per l'atemptat d'ahir de Barcelona.


L'imam del Port de Sagunt condemna l’atemptat
L'alcalde en funcions, Pablo Abelleira, s’ha reunit amb el Sayed al Qasas, l'imam de la mesquita de La Paz, ubicada al Port de Sagunt. El líder musulmà ha volgut mostrar el seu rebuig a l'atemptat d'ahir a Barcelona i ha assegurat que “ens avergonyim d'estos fets i els condemnem. L'islam és una religió de pau i qui fa açò no té ni idea de la nostra religió”.

L'imam ha anunciat que condemnarà els fets en el rés de hui i que es guardaran 5 minuts de silenci en l'exterior de la mesquita perquè tota la comunitat puga mostrar la seua repulsa a l'atemptat.
Pablo Abelleira ha declarat que “volem mostrar la nostra solidaritat amb les víctimes de l'atemptat i agrair també la seua solidaritat a l'imam del Port de Sagunt”. A més, ha assenyalat que “hi ha absoluta normalitat amb la comunitat àrab en la nostra ciutat i volem fer arribar este missatge a tota la ciutadania”. Finalment ha afegit que “estem molt tristos pel que ha succeït a Barcelona”.
En esta edició les ponències se centren en l'impacte de la fauna silvestre en els cultius, així com en la millora genètica i innovació dels cítrics
La nova parada ja està en funcionament i la parada provisional s'eliminarà de manera definitiva pròximament
La iniciativa unirà Sagunt i El Poyo del Cid en un recorregut d'aproximadament 400 quilòmetres, entre anada i tornada, a benefici de l'associació Anjel con J de joven