Teatre 'Entre el cielo y la tierra'
El dissabte 27 de juny a les 20 hores al Centre Cultural Mario Monreal
El dissabte 23 de maig d'11 a 20 hores en el Pantalà del Port de Sagunt

La Setmana de la Ciència acaba el dissabte 23 de maig amb la jornada 'Ciència al Carrer', una iniciativa oberta a tota la ciutadania per a acostar la divulgació científica a l'espai públic que tindrà lloc d'11 a 20 hores en el Pantalà del Port de Sagunt.
Cronograma de la jornada:
-Obertura institucional (11 hores)
-Vol del dron de Salvament (11:10 hores)
-La científica i comunicadora Amira Fernández impartix la xarrada 'Fake News vs Ciencia' (11:45 hores)
-La catedràtica de Bioquímica i Biologia Molecular, Emilia Matallana, aprofundirà sobre 'Microbios que hacen vino: ciencia en cada sorbo' (12 hores)
-L'investigador de l'Instituto de Física Corpuscular, Avelino Vicente, desenvoluparà la conferència 'C es C: la constancia de la velocidad de la luz' (13 hores)
-La directora de Comunicació de PowerCo, Lorena Rodrigo; i el coordinador i desenvolupador de projectes d'Ingenio Kids, Juan Antonio Delgado, dirigixen l'activitat '¡De la gigafactoría... A tus manos!' (13:30 hores)
-Descans (14 a 17 hores)
-Holcim explica la iniciativa 'Creando futuro con materiales sostenibles' (17 hores)
-Vol del dron de Salvament (17:30 hores)
-Salvara impartix la xarrada 'Salidas laborales en el sector de los drones' (18 hores)
-El regidor de Ciència, Innovació i Universitat, Toni Iborra, tancara l'acte amb un discurs (18:30 hores)
El dissabte 27 de juny a les 20 hores al Centre Cultural Mario Monreal
El divendres 26 de juny a les 20.30 hores a la Casa Municipal de Cultura
Del divendres 19 al diumenge 21 de juny al Grau Vell