Cita Prèvia SAIC

Sistema de gestió de cites prèvies

Servei de Cita Prèvia per a les Oficines d'Atenció Ciutadana (SAIC)
Servei d'Atenció, Informació i Tramitació per a la Ciutadania

 

A través d'aquest servei, podreu sol·licitar i obtenir una CITA PRÈVIA per a la realització dels tràmits presencials que necessiteu resoldre. Per això només haureu de seleccionar l'oficina, el dia i l'hora que millor us acomode per poder realitzar les vostres gestions presencials a les Oficines SAIC de l'Ajuntament de Sagunt.
L'Ajuntament de Sagunt, actualment, compta amb dues oficines d'Atenció, Informació i Tramitació per a la Ciutadania, una al nucli de Sagunt i una altra al nucli del Port de Sagunt:
 
 
Oficina SAIC Sagunt
C/ Camí Real, 65   46500 Sagunto
 

Horari Ordinari d'atenció al ciutadà:
Dilluns a dijous de 8:30 hrs a 16:30 hrs
Divendres de 8:30 a 15:00.

Horari d'Estiu d'atenció al ciutadà:
(De Juliol a 15 de Setembre)
Dilluns a divendres de 8:30 hrs a 14:30 hrs

Contacta amb nosaltres per a informació del
Padró d'habitants i de Tràmits
administratius

Tfno. 96 265 58 58 - Extensió 1
Email: atc@aytosagunto.es
 
Oficina SAIC Port de Sagunt
C/ Progreso, 37  46520 Puerto de Sagunto
 

Horari Ordinari d'atenció al ciutadà:
Dilluns a dijous de 8:30 hrs a 16:30 hrs
Divendres de 8:30 a 15:00.

Horari d'Estiu d'atenció al ciutadà:
(De Juliol a 15 de Setembre)
Dilluns a divendres de 8:30 hrs a 14:30 hrs

Contacta amb nosaltres per a informació del
Padró d'habitants i de Tràmits
administratius

Tfno. 96 265 58 58 - Extensió 1
Email: atc@aytosagunto.es
 
  
Serveis habilitats per a sol·licitar CITA PRÈVIA:
 
1. REGISTRE D'ENTRADA: podrà sol·licitar cità prèvia per a gestionar peticions relatives als serveis de l'Ajuntament.
 
2. OBTENIR CERTIFICAT DE SIGNATURA ELECTRÒNICA: per a sol·licitar el corresponent certificat electrònic de ciutadà per a poder identificar-se de manera telemàtica davant l'Administració, signar documents electrònics i realitzar tràmits de manera segura a travès de la Seu Electrònica de l'Ajuntament o de qualsevol administració pública.
3. PADRÓ D'HABITANTS: podrà sol·licitar cita prèvia per a realitzar els tràmits d'alta, baixa, canvi de domicili, renovació, modificació de dades i certificats de Padró de Habitants.

 

En casos excepcionals i per finalizatció de terminis de presentació de documentació dirigisca's a les Consergeries dels edificis Camí Reial 65 i Tinença d'Alcaldia.

 



Funcionament del Sistema de Cita Prèvia
 

Quan acudisca a les Oficines del SAIC per a ser atés presencialment, ha de fer-ho amb Cita Prèvia, ja que us estalviarà temps d'espera i ens ajudarà a regular adequadament l'Atenció Ciutadana.

Per a l'obtenció d'una CITA PRÈVIA haurà de seleccionar adequadament el servei que s'ajusti al tràmit o gestió que vostè necessita resoldre a l'Ajuntament, indicant a quina oficina vol ser atès i posteriorment seleccionant el dia i l'hora, que millor se li ajusti, del calendari de cites lliures que us mostrarà el sistema.

És molt important que introduïu les vostres dades correctament i sobretot ens indiqueu un Telèfon de Contacte i si és possible també un Correu Electrònic, on podrem contactar amb Ud. en cas de produir-se alguna afectació en el servei.

Us recordem que la cita obtinguda a través del sistema de Cita Prèvia no tindrà cap validesa fins que no acudiu a l'oficina seleccionada, uns minuts abans de l'hora indicada, i VALIDEIX LA SEVA CITA a la màquina expenedora de tiquets que trobareu al costat de la sala despera de loficina SAIC. Per fer-ho, haureu d'utilitzar el botó “VALIDACIÓ DE CITA PRÈVIA“, on se us demanarà la identificació amb què Ud. va obtenir la seva cita (DNI, NIE, PASSAPORT) i és llavors quan el sistema li imprimirà un tiquet vàlid per poder ser atès .

Recordeu que No se us podrà atendre si no heu validat la vostra cita dins de l'horari de cortesia establert.

 

Podreu validar la vostra cita 15 minuts abans de l'hora reservada i disposareu fins a 15 minuts posteriors a l'hora de la cita reservada per poder confirmar la cita. Us recordem que, passat aquest temps de cortesia sense haver validat la vostra cita, vostè haurà perdut la cita prèvia i per tant NO podrà ser atès.

Un cop validada la vostra cita i obtingut el vostre tiquet, preneu seient a la zona d'espera i espereu a ser cridat per un agent del SAIC. L'ordre d'arribada no ha de suposar l'ordre d'atenció, ja que és el sistema qui optimitza les prioritats sobre l'atenció dels serveis.

Catàleg de serveis disponibles

L'Ajuntament de Sagunt està desenvolupant i en permanent evolució del Catàleg de Tràmits, per la qual cosa aquest anirà actualitzant-se en la mesura que es va produint la interoperabilitat dels diferents serveis sobre la Seu Electrònica, podent realitzar-se presencialment (a les oficines SAIC) o en alguns casos de forma electrònica a través de la tramitació electrònica.

Per evitar noves visites al SAIC, recordeu portar a la vostra cita programada tota la documentació necessària en cada cas.

Us recordem que per evitar desplaçaments i esperes a les Oficines d'Atenció Ciutadana, podeu utilitzar els Serveis ON-LINE de Tramitació Electrònica que es van desplegant a través de la Seu Electrònica i, en qualsevol cas, sempre podrà fer-ho utilitzant el Registre Electrònic obert les 24 hores del dia ( accedir al REGISTRE ELECTRÒNIC) o bé als serveis electrònics del Portal Tributària () o bé als serveis electrònics del Portal Tributària ( accedir al PORTAL TRIBUTARI ). Per a la utilització de la tramitació electrònica haurà de disposar d'un certificat electrònic personal (Signatura Electrònica) que us possibilitarà realitzar serveis sense esperes. +INFO de com obtenir Certificat Electrònic - link a Seu – CitaPrevia SAIC Servei Certificat Electrònic).